Brussels airport Gate 47

29 juni 2013 - Zaventem, België

Toch nog de mogelijkheid gevonden om een bericht vanuit Belgie te sturen. We zitten momenteel te wachten om in te checken. Eerste hindernissen zijn genomen: Bagage van  Eric woog 5kg teveel maar wegens de drukte (hebben hier niets van ondervonden!) werden er geen maatregelen getroffen, controle handbagage: Cathy werd eruit gehaald voor fouillering en haar flesje antimuggenmelk werd geconfisceerd (blijkbaar mogen vloeistoffen met een zwart kruis niet mee; ge moet het maar weten). Nhele moest haar ganse handtas uitladen want ze dachten dat er nog een fles in zat (was een stapeltoren). Ondertussen zien we hier ons vliegtuig stationeren aan de gate!

1. Tante martine,,,,:
    29 juni 2013
    Hey nheleke en reisgenoten heel veel plezier in zimbabwe, en maak er een fantastische reis van (werk) . Zal alles goed opvolgen, dikke kus tante martine,,, .
  2. Anneliese Mariën:
    29 juni 2013
    Beste collega's,
    Dat hoort er allemaal bij en maakt het later eens zo spannend!
    Een cadeautje zoeken, is er niet meer van gekomen, maar de tweede helft van juli ga ik mij aan het dossier voor de stad zetten. En hopelijk levert ons dat in augustus de toelating om het dossier te gaan verdedigen. Dat kan volgend kalenderjaar 5000 euro opleveren zodat we geld hebben om wat nodig blijkt daar verder uit te bouwen. Dus... ogen open en de noden goed opnemen. Doe heel veel warme groeten van mij aan de directrice, aan Prisca en aan mister Hove (UCE)! 16 september staat al in de agenda genoteerd voor jullie voordracht. Helaas is dat mijn eerste cursusdag, maar als ik kan, kom ik luisteren. Veel plezier en succes!
  3. Ma & Pa Cathy:
    30 juni 2013
    Hallo wereldreizigers,
    Hopelijk zijn jullie behouden aangekomen in Zimbabwe als jullie dit lezen. We wensen jullie veel (werk)plezier , weinig problemen en heel veel prettige belevenissen.
  4. Dennis:
    30 juni 2013
    Hopelijk ben je goed aangekomen rond deze tijd, vergeet niet om vele foto's en filmkes te maken hé.

Groetjes Dennis en familie Gijsen!