Moe maar voldaan!!!

14 juli 2013 - Victoria Falls, Zimbabwe

Na een busrit van 9u kunnen we geen pap meer zeggen laat staan een uitgebreide blog schrijven. Gelukkig had mama Prisca voor ons een lekkere maaltijd gemaakt om ons toch nog wat blogenergie te leveren. Ons verblijf in Vic Falls was adembenemend,niet te omschrijven in woorden; de foto's doen hun best om voor zich te spreken.
Morgen begint onze terugreis; we vertrekken met gemengde gevoelens

1. Pat. Coenen:
    15 juli 2013
    Aangename terugreis gewenst en veilige thuiskomst!
  2. Jean en Roos:
    Hè Nhele,
    je blogadres van Gerd gekregen en vandaag, net op de valreep eens gaan kijken. In plaats van 5 minuutjes loeren, is het veel langer geworden en heb ik je reisverhaal in één ruk uitgelzen. Wat een prachtreis en unieke ervaring. Om stikjaloers op te worden!
    Stel het wel meiske en vooral nu voorspoedige terugreis zonder problemen. Dennis zal blij zijn zijn liefje terug thuis te hebben.
    Groetjes en tot op de korfbal of zo. Steeds welkom hier om je verhalen te vertellen in levende lijve.
    Jean en Roos
  3. Kristel Kaerts:
    15 juli 2013
    Als het een beetje kan helpen : Het is hier in België zalig zomerweer... en het blijft zeker nog heel deze week duren!
    P.S. ik wil ook wel nog meer verhalen horen en nog meer foto's zien :-)
  4. Raf D'haen:
    15 juli 2013
    Ik ben absolute fan van de foto "De Denker". Mooi. Ik wens jullie een veilige en behouden terugreis!!
  5. Elke voncken:
    15 juli 2013
    Goeie reis terug met heel veel moois om nooit meer te vergeten!
    Het is hier ook zalig zomerweer, toch beter dan in regenweer te moeten terug komen hé ;-)
  6. Elke voncken:
    15 juli 2013
    Terug van vakantie en heb juist nog al jullie gemiste verhalen bij gelezen en foto's gezien. Zalig om door te nemen, wat een werk dat jullie daar geleverd hebben zeg! Wat een team, kijk al uit naar jullie voorstelling in september. Weer heel wat nieuws om onze kindjes hun wereldje verder open te trekken !