Mr Eric, teacher teacher Woodwork

8 juli 2013 - Bulawayo, Zimbabwe

Mr Eric, teacher teacher Woodwork

Deze foto werd gemaakt op 8 juli 2013 in Bulawayo, Zimbabwe met een Canon Powershot G12.

1. Pat. Coenen:
    8 juli 2013
    Mijn broertje sé ... Respect!!!! Maar nog veel meer jaloers!
  2. Gerdje:
    9 juli 2013
    Hey Nhele,
    Jullie beleven daar echte topdagen. Onbeschrijfelijk!
    Ik had vrijdag al een reactie gepost, maar toen lag de blog plat (snachts)! Dus stuur ik hem nu!
    Hier komt ie!
    Valt het eten daar een beetje mee? Krijg je daar ook patatten met worst? Probeer voor alles open te staan he! Je maakt het maar 1 keer mee.
    Leuke foto's en filmpjes trouwens. Je maakt er echt werk van om ons op de hoogte te houden. Super!
    We hebben vanavond (lees vorige donderdagavond) gebabysit op den Dennis (moet ik schrijven van Jeroen). Morgenavond ook trouwens.
    We zijn met Dennis en Joris Luyckx (jouw vervanger) naar de testcase van de laatste groet geweest. Het was leuk maar ik miste toch wat vrouwelijk gezelschap hoor! 't Was in Lier te doen en 't was daar supergezellig. In augustus gaan we daar samen nog eens lekker eten hé!
    En dit weekend worden de laatste muren in ons huisje geschilderd. Joepie! Ik hoop dat het af is als je terug bent. Dennis is natuurlijk komen helpen in 't weekend!
    Schitterend werk daar trouwens! Jullie geven die kinderen daar nieuwe kansen en mogelijkheden. Ik hoop dat jullie alles uitgelegd krijgen op 2 weken. En anders moet je nog maar eens een keertje terugkeren he!
    Hebben jullie ook al mooie dingen in de omgeving kunnen bekijken? (weet ik ondertussen al via jullie reisverhalen) Ik volg jullie avonturen op de voet!
    Liefs,
    Gerd
  3. De bock herlinde:
    9 juli 2013
    Nieuwsgierig volgen we jullie adembenemende reisverhalen. Op afstand proef je zoal de verbondenheid met de lokale mensen. Hoe ze eenvoud en dankbaarheid uitstralen. Het ontroert me zeer. Een bevestiging hoe goed we het hier hebben. Neem met al jullie zintuigen zoveel mogelijk prikkels op, om het dan in geuren en kleuren aan ons over te brengen. En geniet vooral van dit uitzonderlijk gebeuren. Gr